Dlk1616 gullu99 haftaya cuma inşallah sezaryen doğumum bende merak ediyorum birgün önce yatış oluyor ertesi gün gün doğum
Btlkyn Simge16 Süreç nasıl ilerliyor doğum öncesi sancı sureci doğum zamanı ve doğumdan sonrası için bilgi verirmisin acaba 37 haftalığım şuan yaşar cana muayne oluyorum ama hiç detay vermiyor
Simge16 gullu99 ben çok memnun kaldım tek kişilik sancı odalarında doğum yapıyorsunuz hem ebe hem uzman doktor çok ilgiliydi sonrasında orda dinlenip normal servise alıyorlar ilaç ağrı kesici içim sürekli gelip hemşireler ilgileniyor