Aleve evet normal doğuma 35,500 sezaryene 33,500 dedi.
Temmuz 15 den sonra bekliyoruz 40 haftam 25 temmuzda doluyor. İlk kızım 39+1 de doğmuştu.
Ben aslında bucada oturuyorum ama ilk doğumumu aynı doktor yaptırmıştı o zaman çınarlıdaydı şimdi yine aynı doktora gittiğim için ekole gidiyorum yoksa çok terste kalıyor. Benim evime yürüme mesafesi tınaztepe hastanesi var aslında.