Dilek25 Kızlar merhaba 5 haftalık hamileyim daha çok yeni ne bu acele demeyin inanılmaz heyecanlıyım takdir edersiniz ki 🤗 sanki sürekli buraya konu açıp konuşasım var o kadar iyi geliyo ki sizde de öyle mi bilmiyorum 🤗 benim sorum şu yeni hamile olduğunu öğrenenler alışveriş olarak bebeğin cinsiyetini mi bekliyor nerede alışveriş yapılıyor neler alıyorlar bilgi verirseniz bana da çok mutlu olurum 😍
YeniAnne55 Dilek25 ben cinseyeti değil haftayı bekledim şahsen 26haftalıkken alısverise başladım eksikler saten anca anca bitti h&m ve e-bebekten yaptım genellikle alısverisi canım
Azrazerin Dilek25 26 hafta oldum yeni başladım😬 malesef bebekler cinsiyet konusunda bazen hatta çoğu zaman yanıltıcı olabiliyor çok heyecanlıysan örgüyle uğraş 😊 unicex alsan bile gözün illaki pembeler maviler arayacak bence boşuna masraf etme ☺️16. Haftayı bekle en azından hata yanılma payları kalksın😊
Deryakaya1802 Dilek25 ben 8 haftalıkken başlamıştım canım iyiki de başlamışım şimdi hem ağırlaştım hem de rahatsızım. Hemen hemen hepsini h&m den aldım 😍 Onun dışında sobee ve e bebek.
Heycanligebe Dilek25 valla kimseyi dinleme durumun varsa içinde kalmasın al sonra keşke Şunu bunu alsaydım diosn ☺️☺️ Ben aldım beyaz aldım cicili şeyler aldım içimde kalmasın dedim
Dilek25 Azrazerin o kadar haklısın ki heyecan Bi yandan kendini durdurma çabası Bi yandan Allah yardımcımız olsun 🤗🤭
Dilek25 Deryakaya1802 ne güzel canım ya çok iyi yapmışsın o zaman. Peki İnternet üzerinden mi mağazadan mı alıyorsunuz ürünleri
Deryakaya1802 Dilek25 hepsini mağazadan aldım canım görerek. Yavaş yavaş aldığım için de zorlamadı hem içime sinen şeyleri aldım böylece. 😊
Dilek25 Heycanligebe oda doğru sonuçta kaç defa başımıza gelecek ki değil mi bu durum tadını çıkarmak lazım aynen 😍
Heycanligebe Dilek25 yani pahalı olmayan ama gönlünü mutlu edecek şeyler al mesela önlük cicili zıbın battaniye felan
Busra_bugraaa Dilek25 canım erken davranma cinsiyetini öğren 20. İçin haftalarda falan başla çünkü alışverişi erken yapınca sonradan yapacak uğraşacak bişey kalmıyor ve insan sıkılıyor hem cinsiyetini bilip ona göre almak daha iyi
Alyaveannesi Dilek25 kiyafetlerini ve beslenme icin olanlari civil ve e-bebekten bez olsun islak mendil olsun bunlarida N11, hepsiburada dan aldik biz canimm ve zaten insan kendini alamiyo nereye girsen hemen bebek reyonuna gidiyo insan 🥰
Dilek25 Alyaveannesi dimi insan zor tutuyor kendini bide şimdi yeni nereye bakacağını ne yapacağını şaşırıyor insan ya 🤗
Dilek25 Deryakaya1802 aynen dokunarak kumaşın görerek daha zevkli olur mağazadan almak sağol canım bende öyle düşünüyorum içime sinsin diye bakıp almak istiyorum hep 🤭🤗
Deryakaya1802 Dilek25 evet hem de görüyosun bazı ürünlerin kalıpları gerçekten çok küçük oluyo dokusu nasıl merak ediyorsun bi de 😍 Görerek almak en iyisi, kalp atışını dinleyip almaya başlarsın 😍🙏🏼