aselinannesi1997 Kızlar yarın 28. Haftaya giriş yapıcaz. İnternette 28den sonra hareketleri sayın yazıyor. Nasıl sayma liyim hangi saatlerde yapmalıyım. Acil fikir
Cerenglr aselinannesi1997 bebek hareketi saymak sizi tedirgin edebilir . Tabiki takipte kalın ama saymak çok doğru değil . Bebekten bebeğe değişir çünkü hareket kimi az kimi çok hareketlidir kendinizi strese sokmaya gerek var mı çok emin olamadım belli bir süreden sonra saat kaç aralıklarında ne kadar oynuyor vs siz bilincinde oluyorsunuz zaten
1931 aselinannesi1997 bence saymaya gerek yok riskli durumlarda doktorlar söylüyor sanırım sayın diye bende şuan 27. Haftadayım önümüzdeki hafta kontrole gidicem o zaman sorucam doktora