Kivircik01 Merhaba kızlar , bugün döngünün 10. Günü bembeyaz akıntım var bu yumurtlama demek mi oluyorrr bilenler aydınlatır mısınızzz 🥹🥹
Sahra1221 Kivircik01 yüksek ihtimalle evet. Gündüz saatlerde değerlendirin özellikle 6 8 gibi daha etkiliymiş
MelodyFairy Kivircik01 regl olsam başlıcam aşılama sürecine işte canım umarım biran önce başlarız sonu hayırlı biter
Kivircik01 MelodyFairy inşallah canım benim ben regl oldum bittim daha sen olmadın valla bu da strese sokuyor