33+1 bende vajina ağrısı ve baskısı yaşıyorum 3 gebeliğim ikisi normaldi bunu sezeryan yapıp bağlatmak istiyorum daha tarih verilmedi bizede cuma günü gidicem bakalım ne diycek hepimize Rabb’im kolay ve ağrısız doğum nasip etsin İNŞALLAH yavrularımızı bizlere bağışlasın 🤲