FGA1210 aslında doktorum erken doğabilecegini öngörmüştü 5. Ayda kanamam oldu hastanede yattım progestan kullandım sonra tehlikeyi atlattık ama doğum kanalına erken girdigini söyledi ama bizi baya bekletti sıpa 41 i beklemek istemediğimi söyledim kendi sancım nişan su gelmesi vs hicbisey olmayınca suni sancı verebilirim normal dogurman için ama 4 kilo ve üstü doğacak bebeğin zorlanabilirsin dedi açılma olmazsa diye korktum bide o kadar sancı cekmeyeyim dedim sezaryen olsun içerde kaka yapıyorlarmış beklemeyelim riske girmeyelim dedim ve içerde kaka yapmış benim stresim bebeğe yansıdı belkide ondan yaptı bilemiyorum