2727dfne Sclemr hayırlı olsun bende adetten 4 gun sonra kan vermiştim 297 cıkmışto ve ne kese oluştu ne kalp atışı 2 hafta sonra kalp aatışını dymuştum
Mlkyl Sclemr herşey sağlıkla ilerlesin de gerisi önemli değil zaten aylarca sabrettik 1 hafta daha sabrederiz 💕
Minikkelebegim13 Cimenn1223 benim beta 17.000 ken karından görünmedi devlet hastanesinin cihazlarından dolayı mı bilmiyorum 🤷🏻♀️ hatta doktor hemşireye e devletten baktırdı 17000 mi 1700 mü diye, vajinal bakınca göründü 5+1de
_Mother_ Minikkelebegim13 bazı kişilerin karnı derin oluyormuş ondan da olabilir 17 bin baya yüksek sonuç çünkü benim 5 binlerde iken karından kese ve bebek göründü devlet hastanesi 5+4
Cimenn1223 Minikkelebegim13 kese de mi görünmedi canm 13 haftalik gittim bebek haraket etmese ultrasonda görünmüyor el kol haraketleri görünüyordu sdce o kdr eski yani
_Mother_ Minikkelebegim13 bilmem öyle diyorlar hamile iken de hani göbekleri hiç çıkmıyor belli olmuyor yaa 😂😂 karnı derin diyorlar
Emeltsb Minikkelebegim13 benim uygulamada 7 haftalık diyor bebek için son adet tarihini baz alınca ama beta 7500 çıktı orada da 3 haftalık dedi doktor çok karışık geldi bana 😄😄
Minikkelebegim13 Emeltsb farklı hesaplanıyor ya son regl tarihinin ilk gününü baz alıyorlar uygulama 5+1 gösterirken gittim 4-5 haftalık dedi doktor geç döllenme olabilir dedi ama 17000deydi betam 🤷🏻♀️