Ayhanleyla Ben vicdan yaparak bıraktım asermeler de başlayınca zorlanmadım sizde belki kendi kendinize vicdan yapıp bırakabilirsiniz ya da azaltsanız, 1 paket çok, strese girince daha çok içiliyor sinirleri bozuluyor farkında olmadan insanın eline alıyor ne ara içtiğini bile anlamıyor birakamazsaniz bile kendinizi oyalayip azaltmayı deneyin erteleyin