Nagis2108 sezaryen olacağı benim kesin değildi, çatı mueyenesi yapılmıştı o kötü bişi sahiden ama yine de endişelenecek aşırı bir şey de değil kendinizi kasmayın… sondayı zaten uyuşturunca takıyorlar bana takmışlardı, çok basit çıkarırken de sıfır acı ona hele hiç hiç endişelenmeyin… koyverin napıyosalar yapsınlar:)