karakayahavva00 Devlette doktor bayramdan sonra alalım seni dedi şimdi 38+1 olucam ne zaman gitmeliyim bu süreç nasıl ilerliyor acilden mi giriş yapıcam.
karakayahavva00 Fatimecansu79 bende pazartesi gitmeliyim o zaman. Poliklinikler açık sanıyordum değilmiş.