Selma2412- ahahahah benimkide yüzü ekşiyip öğürüyor 🤣 nasıl emzik var sizde bende 4 tane emzik var 2 tane damaklı,bir tane kiraz uç,bir tane de kiraz uca benzeyen var ama degişik hepsini öğürdü ama kiraz uçluyu azda olsa emiyor 2 3 dk sonra kiraz uclu emziği bebekler daha iyi emiyormuş meme emmeyen bebekler onu emiyormuş eczacı eşime öyle demis bizimki azda olsa emdiğinden eczacıya sövmüyorum