kalorisizpatates Sumbul34 hem havaların etkisi hem de kürtaj dengemi bozdu galiba erken erken oluyorum bitiyor
kalorisizpatates Sumbul34 normal canım doktor sorun yok diyor ben zaten 20-25 günde bir adet görüyorum bazen hem ayın başı hem de ayın sonuna denk geliyor doktorlar normal diyor
kalorisizpatates Sumbul34 ha evet orda da birkaç gün oynadı ondan dedim normalde tam takvimde olurum kürtajdan sonra 2 gün erkene atıyor genel anlamda erken oluyorum bi ay regl cok bir ay az olabiliyor zamanla düzeliyorum☺️
Oksuruksurubu MelodyFairy direk kan testi verin eğer hamile olmadığınıza eminseniz soğam kürü yapın hemen adeti söktürüyor
MelodyFairy Oksuruksurubu negatifti canım Söktürücü kullandım 1 adet kaldı yarına bitecek sonra sökülür zaten