Aslisko benim ikinci gebelik. İlkinde çok eşya katmısım gerek yokmuş o kadarına. Sımdı 2 tane 5 lı takım ,bez ,agız mendili ,muslin örtü, ince battaniye koydum.
Kendım ıcınde iç çamaşırı, pijama takımı, yazma, ferace, depend koydum. Yeterli geleceğini düşünüyorum