Selin46 çok güzel olmuş ya bende ilk doğumumu 38+2 de yaptım. Kontrole gitmiştim çatı muayenesinde 3 cm açıklık çıkmıştı ve yatış yapacaklardı ama ne sancı ne nişan nede su hiçbir belirti yoktu ev hastaneye yakın olduğu için gidip gelirsin dediler yatmadım ertesi gün sabah nişanım geldi sonra hafif bel agrısı tabi ilk olduğu için bilmeden hemen gittik hastaneye bir süre sonra suni sancı verdiler mahvetti beni nefesimi toparlayıp ıkınamamıştım bile karnımdan baskı yaparak doğdu oğlum 2 dikişim vardı. Bunda daha tecrübeli olarak bekleyip gidicem inşallah 😅😅😅