Savti_hazin 20+larda hissettim. İlk başta anlayamadım. Gaz sancısı mı çekiyorum yoksa bebeğim mi 1-2 gün anlayamadım ama sonra rutinini çözdüm. Akşam tokken uzanınca hissediyordum hep. Dedim ki her gün gaz olacak değil ya sanırım bu benim kızım 😂 1 ay kadar sadece akşamları yatar pozisyonda hissettim. Gündüzleri özellikle yatmıyosam hiç hissedemiyordum. 24-30 arası taban yaptı kızım. Yatıyor oturuyor hiç fark etmedi hep hissettim. 30 dan sonra yavaşladı hareketleri. Az ama öz hissediyorum şimdileri 😂 sağlıkla gelsin minikler