Kızlar selam 11+1 haftalık gebeyim. Hamileliğim beni zorluyor. 8 kilo kaybım var bebeğime bişey olacak diye korkuyorum. Arife günü doktora gittim bebeğimin gayet sağlıklı gözüktüğünü söyledi doktorum ama artık ben ne prilam ne de folik asitini içemiyorum mide bulantısından.😔😔😔