Lalaydnn Kızlar bir çözümünüz var mı aşırı yanıyor afedersiniz idrarımı yaparken yapamayınca zaten cabası nasıl geçirebilirim bunu
_moom Lalaydnn bol bol su içip tuvalete çıkmalısınız hamileyken antibiyotik kullanılmadığı için ben öyle kendi kendimi iyilestirmistim
Aymirac Lalaydnn tek kullanımlık suya dökülen ilaç verdiydi doktorum sonra rahatladım çok şükür yoksa başka türlü geçmiyo du sürekli tekrarlıyodu doktorunuza tekrar söyleyin kontrolde
Eserbuse Lalaydnn ilaç kullandığın sürece sorun teşkil etmez, ben hala devam ediyor enfeksiyon ve ilaçlarımı alıyorum sende yine ihmal etme doktorunla görüş, benim doktor 10 kere idrar testi yapsam dedi 9 unda çıkar gebeliklerde dedi
1zehrs Lalaydnn iç çamaşırına nioli yağı damlatabilirsim ben sormuştum zararı yok demişti yada iç çamşaşırını yıkarken makinaya da damlatıyorlarmış bol su tüketimi zaten biliyorsunuz enfeksiyon varsa ilaç kullanmakta fayda var ama hafife alınacak birşey değil gebelikte enfeksiyon
_-7_- Bende de var sureklı yanıyor enfeksiyon da yokmuş doktorum suyu az ıctıgınden olur dedi 2.5 litre içmek lazımmışız sende mı az ocıyorsun ben ortalama 1.5 litre falan içiyorum
Mercan_42 Lalaydnn benmde var enfeksiyon doktor fitil ilaç felan verdi ama geçmiyor anlamadm çok feci yanıyor ve akıntı var 🫢
TubaY- Lalaydnn Merhaba yıllardır bu sorunu çekiyorum hamilelikte de yaşadım sayısız antibiyotik kullandım en sonunda vitamin kullandım onunla da çözüm buldum . Proberry isimli vitamin. Doktorum onayladı kullanmamı siz de doktorunuza söyleyip kullanabilirsiniz. Hamileliğimden belli üç kutu bitirdim dördüncü kutudayım
Lalaydnn TubaY- ya bişey farkettim sanki bu bende bazen birliktelikten sonra oluyor onun etkisi falan olabilir mi acaba