eylemm09
1 tane 11 li isimli hastane çıkışı yaptırdım
1 tane 10lu hastane çıkışı
1 tane de alt üst zıbın takım koydum
10lu hastane çıkışını doğumdan çıkışta kullanacağım isimli olanı ise hastaneden çıkarken kullanacağım diğerini ise yedek olarak koydum