1aitaj Kızlar vajinamin yapisi beni cok rahatsiz ediyor dudaklari cok dişarida ve sallak bir sekil aldi sizce estetik olmalimiyim bu durumu yasayan varmi
Alparslanmom__ 1aitaj bndede aynı durum var maalesef bnde doğumdan sonra bakacagm duruma kötü bir görüntü
Eda3834 Evet bende de maalesef o şekilde ben olacaktım ama hamile olduğumu öğrendim devlet hastanesinde yapiyorlar artık gerekli görürlerse bence bi oraya gozukun öz güveni çok kırıyor
Reina Ebruska_92 agrı değil yanma oldu 3 gün buz konuluyor zaten. 1.5 ay ilişki yasak. Ve sonrası genç kız gibiydim.
Reina Eda3834 istanbul Süleyman Eserdağ da oldum. Bu öyle devlette yapılacak bir ameliyat değil bence. Kadınlar klübünde çok fazla magduru var. Yapılacaksa iyi birinde yapılmalı ki benim doktorum epey işinn ehliydi
azracan20 Reina yaptırdığınız zaman çocuğunuz var mıydı acaba ? Hani böyle çocuğa bakamayacak kadar sızlama falan oluyo mu yerinden kalkamayacak kadar ?
Reina azracan20 yok ya öyle bir şey değil. 2 çocuğum vardı ama yine de Üç günlüğüne çocukları kaynanama yollamıştım kendim rahat edeyim diye