Merhaba kızlar 15 Haziran günü 39+4te doğum yaptımmm🥰🥰 o gün sabah 9da normal muayene randevum vardı, nstye bağlanır bağlanmaz sancılarım çıktı ben çok hafif kasık ağrıları şeklinde hissediyordum. Doktorum muayene etti ve söylediği şey evet buradan hastaneye geçiyoruz doğum başlamış dedi ben bir anda şok oldum 3 cm açıklığım varmış☺️ bir anda öyle bir duygu geldi ki tarif edemem ağlamaya başladım 🥹 doktorum artık eve gönderemem diyip yatış verdi. Klinikten çıkıp kahvaltı yaptık eşimle çok duygusaldı hem şoktaydık hem mutluyduk çok tuhaftı☺️ sonra hastaneye geçip yatışımızı yaptık eşim eve geri döndü çünkü çantamızı koymamıştık arabaya hep nedense sancılarım evde başlıcak gibi geliyodu başlamış zaten ama ben hissetmemişim çok😅sabah 10 civarı hastaneye geldiğimde de ebe muayenemi yaptı açıklık 3 cmdi sonra nstye girdim yine sancılarım düzenliydi. Odama pilates topu ve mat getirdiler eşimi beklerken pilates ve yürüyüş yaptım sancılarım 60-70 civarıydı ben yine çok hissetmiyordum. Sonra eşim ve annem geldiler oda da sancılarımı karşılıyordum nefes egzersizleri yapıyordum giderek daha da hissetmeye başladım. Saat 3 civarı iyice şiddetlendi bu süreçte ara ara ebe muayene ediyordu açıklığım 5 cm olmuştu. Daha sonra beni jakuziye aldılar ılık su çok iyi geldi başta sancılarım yok oldu gibi hissettim ama sonra suda bile şiddetlenmeye başladı burada 1,5 saat kadar durmuşumdur tekrar muayene oldum 6cm olmuştu açıklık ve ebe suyumu patlattı bebeğin kafası daha rahat inmesi için. Acısız bir şey diyemem ama o sancılar arasında o da tolere ediliyor. Sonra tekrar odama geçtim ve pilates ve egzersizlere devam ettim ama artık sancı geldiğinde hareket etmek çok zorlamıştı sadece olduğum yere çömelmek istiyordum o anda ve bol bol çömeldim çok iyi geldi o anlarda. Sonrasında tekrar jakuziye girdim açıklık 7 olmuştu. Jakuzide yine 2 saat kadar kaldım ama açıklık 7de durdu ilerlemiyordu doktorum ebeme destek vermesini söyledi ve suni sancı yaptılar. Tam olarak bundan sonrası biraz zorladı diyebilirim suni sancı kendi sancım gibi değildi çok daha ağır geliyordu ama dayandım sezaryen hiç istemiyordum bu kadar ilerledikten sonra da dönmek istemedim. Suni sancıdan sonra 7cmden 9a ilerlemesi yaklaşık 2 saat sürdü ondan sonra ben de ıkınma hissi başladı. O his çok değişikti kendiliğinden geliyordu kimse demeden ıkınmaya başladım. Ebe baktı geliyor artık diyip doktorumu aradı hemen doktorum gelene kadar 5-10dk içinde ben ıkınmaya devam ettim ve bebeğin başı gözükmeye başladı doktorum geldikten sonra şaşırdı doğurmuşsun bile dedi. Bana söylediği tek şey aynen böyle devam et dedi sadece bacaklarımdan tutup kendime doğru çekmeme istedi. Dediğini yaptım ve nefes alıp nefesimi tutarak ıkındım 3-4. Ikınmada kafanın çıktığını hissettim son kuvvetli ıkındım ve kafası çıktı ardın dan omuzları çıkınca doktorum bak bebeğine dedi baktım görebiliyordum🥹🥹 tut kendin al dedi ve omuz altlarından tutup aldım kucağıma kendim yatırdım o anda sanki dünya durdu zaman işlemedi sanki o sıcaklığı yumuşaklığı hayatımın en en en güzel anıydı içime aktı sanki🥹🥹🥰🥰🥰 o kadar tarifsizdi ki ne desem boş kalır. Çok şükür evladıma sağlıkla ve hayallerimden bile güzel bir doğumla kavuştum. Hep normal doğum istemiştim ten temasının hayalini çok kurmuştum hayallerimden de güzeldi Allahıma bin şükürler olsun. Bizim hikayemiz böyleydi oğluşumla inşallah sizin de her şey gönlünüze göre olur hanımlar🥰🥰