Ben kullanıyorum daha yeni aldım. Inan ki şimdiye kadar nerde kaldım neden almadım diyorum. Bosh aldım ama efsane .çekme yapmiyor asla her programını denedım asla çekme yaşamadım .şuan hamileyim bide şu sicaklarda hiç ipe çamaşir serecek halim yok 🤣 .birde tozu nasil topluyor efsane birşey yaa .