Esraduman çok normal bir gün gece boyu uyumadım ağladım sabaha tam doktora gidecektim. Sonra bi sağa döndüm bi sola döndüm bi düz yattım bol su içtim bol dua ettim kendimi rahatlattım “bebeğim iyi” dedim. Ama gerçekten güzell bir nefesle rahatladım güldüm pimpiriklenme dedim ve hissettim. Çünkü stres o kadar etkili ki.