Eylullxx
Bende 1 hafta önce uçak bileti bulamadığından otobüsle memlekete gelmek zorunda kaldım 24 saatlik yol bende eve geldiğimde ayaklarım o kadar şişmiştiki anlatamamam normalde çok zayıfım bıngıl bıngıl olmuştu bacağım ayağım parmaklarimi hareket ettiremiyodum öyle şişmisti her molada çıktım yürüdümde hatta bazen molayida beklemedim otobüsün ara koridorunda ara ara kalkıp yürüdüm suda içtim ama yinede çok şişmişti eve geldim direk duş aldım sonra ayaklarımı uzattım dinlendim gezdim biraz soğuk biseyler üzerine koydum geçti