Kızlar ya en son 7+2 de gördüm sonra bayram tatili zaten doktorum yok suan 8+1 olduk ama ben bebeğimi çok merak ediyorum sürekli aklım onda iyimi diye sürekli belirti takip etmekten çok yoruldum acillerde çok dolu eşimde götürmek istemiyo oraya ben nasıl dayancam pazartesiye kadar bilmiyorum yaaa 🥹