Cansuuuh 21 haftalığım Hiç bişeyim yoktu birden kasık ağrısı başladı devamlı bi ağrı değil sadece yataktan doğrularken ve yürürken ağrıyor zor yürüyorum yürüdükçe de hafifliyor neden böyle oldu normal mi acaba
YoncaD Cansuuuh pelvik bolgendede agri varmi veya akintin felan. Dinlenince geçmeyen bir agriysa bence doktora görün direk. Dinlendiginde geçiyorsa normal bendede vardi
Aslan97 Cansuuuh aynı haftalarda ben de de olmıştı çok korkmuştum doktora gittim normal bu haftalarda dedi bebek büyüdükçe baskı yapar dedi
gocebeanne Cansuuuh aynı ağırları yaşadım artık çok şiddetlenmişti magnezyum kullanmaya başladım yavaş yavaş azaldı rahatladım. Kullanmıyorsanız doktorunuz size de magnezyum verecektir .
Silaeylul Kuzum idrar kesesine baskı yaptıgı için kasık ağrısı yapar diye okumuştum bi yerde, cok tedirginsen bi doktoruna danıs ya da görün bence 🤍 ama hamilelik semptomu bunlar hep panikleme derim
Fatma_ecem4 Cansuuuh o haftalarda bir iki dakikadan fazla oturunca veya iş yapınca benimde oluyordu aldirmayip haraket ettiğimde uyuşma oldu o derece oluyordu yani Dr kramp diyor dinlenin gecer
YoncaD Cansuuuh o bendede vardi ondan öncesinde enfeksiyonum vardi ida yapabiliyormus enfeksiyon gecti uzun süre daha yaşadım sonra kendiliğinden gecti. Saga sola dönerken asiri oluyodu bendede
Aslan97 Cansuuuh evet zorlanıyordum ağrıdan ama içiniz rahat etsin tam olarak doktorunuza danışın muayene olun 🌸🌸
IremmO Benimde yürürken karnıma kramp giriyor biraz yavaşlayıp derin nefes alıp verip yürümeye devam ettiğimde geçiyor doktorum eğer seni çok zorlamıyorsa magnezyuma gerek yok dedi