Rmysa11 Maviss718 değildir canım bazen azalaniliyor haraketler az da olsa hissediyorsan problem yok çikolata meyve suyu gibi enerji vericek şeyler iç bakalım artacak mı hareketleri
Rmysa11 Maviss718 aynen canım benim ilk gebeliğimde karnım büyümemişti hiç bebekde büyütmediğini diği için oda böyle darlıktan bir yere toplanırdı azıcık dönmeye falan çalışırdı öğle hisssederdim son zamanlar
Maviss718 Rmysa11 benimde aynı 6 aya gireceğim ama karnım yok daha kızım biraz nazlı sanırım korkutuyor beni birde baya zor günler geçirdim o yüzden çok korkuyorum hep kaybetme korkusu var malesefkii
Rmysa11 Maviss718 içini rahat tut canım emin ol onlar bizden güçlü oluyor birde doktor zaten bakmış sana ters olumsuz herhangi birşey görse ilaç iğne birlerler yazardı sana emin ol