ilayda_akman Merhaba şubattan beri visanne kullanıyorum (çikolata kisti için) . 1 aydır kesilmeyen kanamam var doktorum normal diyor. Gebelik düşünüyorum ilacı bıraktıktan sonra tecrübesi olan aynı şeyi yaşayıp kolay hamile kalan varsa yazabilirmi lütfen
Sakineoncu ilayda_akman benimde bekarligimda vardı çikolata kisti doktor visanne verdi 1 ay falan kullandım beni çok huzursuz etti çünkü evlenmiştim ve çocuk istiyordum artık 1 ay kullanıp bıraktım 2 yıl sonra da çocuğum oldu visanne için tüylenme çok yaptığını duydum o yüzden bıraktım açıkçası onun yerine hayit macunu kullandım 5 cm den 2 cm e düştü kistim ve şuan hamileyim çok şükür
Limon1919 Merhaba. Bende visanne kullanıyorum fakat durumumuz farklı. Çikolata kistinizi küçülttü mü acaba?