18 nisan da kürtaj oldum. 8 haftalık gebeydim bebeğin gelişimi 6 haftalıkken durmuştu. Gebelik sonrası kontrolümde doktorum çok iyi durumda olduğumu beklememe gerek olmadığını düşünüyorsam korunmamamı söyledi. 40 gün sonra adetlendim. Bugün 2 ay oldu kürtaj olalı. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim. Benzer şeyler yaşayan varsa deneyimini paylaşabilir mi?