Morsalkim seni çok iyi anlıyorum benim de 14.haftada suyum geldiği için bebeğimi kaybettim. Şuan 19 haftalık hamileyim ama her gelen akıntıda acaba suyum mu geldi bişey mi oldu diye bişeyler düşünüyorum. Bir sorunum yok çok da pozitif bir süreç geçiriyorum herkes üzerime titriyor ama azıcık kafam boş kalınca böyle şeyler düşünürken buluyorum kendimi. Yaşadığım o acı günler doğum sancıları geliyor aklıma. Sanırım kayıp yaşayanlar olarak bunları kafamızdan kolay kolay atamayacak gibiyiz 😔