Arkadaşlar 10 haftalığım okadar şişim ki 4 aylık gibi kilom normal yani aşırı rahatsız ediyo bu karnımda ki şişkinlik beni gaz kabızlık oluyo zaten ama çok şiş sadece oram şiş olunca da rahatsız ediyor hem görüntü olarak hem gerginlik hissi oluyor bulantım falan yok en büyük şikayetim bu