Prrressesannesi anlatayım canım ama dediğim gibi canını sıkma çünkü bazen yanlış ölçüyo ultrasonlar hatta çoğu zaman öyle. 35 haftaya kadar her gün 1 tane muz yedim bebeğe kilo aldırıyor diye kahvaltıda kaşar tüketmeye çalıştım her gün 1 bardak süt içtim kahvaltıda yumurta hep tüketiriz zaten pişmiş ya da haşlanmış canımız nasıl istiyosa kendimi şartlamadım haşlanmış olsun illa diye. Aklıma geldikçe içim yandıkça maden suyu içtim çünkü maden suyu da bebeğe kilo aldırır. Yoğurt normalde de çok tüketen bi insanım yoğurtlu yemekleri çorbaları çok severim o yüzden zaten tükettiğim için kendimi şartlamadım. Ceviz yemem gerektiğini bildiğim halde yiyemedim mesela o da çok önemli ceviz ve badem de bebeğe yarar. Tavuk sevmiyorum yemiyorum ama haftada 1 gün balık yiyorum 1 gün de et. Doktorum 35 haftalıkken gittiğimde doğuma kadar her gün 1 bardak kefir 1 bardak süt 1 bardakta komposto tüketceksin dedi. Kompostoyu güzel kuru meyvelerden yaptım aynı zamanda süt yapacak türden meyveler içmeye başladım. Bir de sevmememe rağmen haftada 3 gün falan boza içmeye başladım şimdiden sütüm olsun falan diye.