SenayAkdeniz Kızlar 7+1 im şuan, çok şükür kusma öğürme yaşamıyorum sadece az bir harekette aşırı yorgunluk ve nefes nefese kalıyorum sizlerde öyle miydiniz merak ediyorum. Hiç bir şey yapmak istemiyorum sürekli yorgunluk hissettiğim için 😞
Seymalar SenayAkdeniz 11 haftadan bildiriyorum öğrendiğimden beri böyleyim aşka geçmiyor umarım bir an önce geçer de normale döneriz bu gidişle yata yata büyüyecek😂
Silaeylul SenayAkdeniz inanılmaz yoruluyorum bende 9. Haftadayım 2 merdiven cıkıp nefes nefese kalıyorum 😂 yani kücükken böyleyse büyüdüğünde nolucak derken herkes 2. Trimeserda cok hareketlenip eski hayatıma döneceğimi söylüyor 😂 inanmak istiyorum uyumaktan uzanıp yatmaktan şiştim
reyhan_t SenayAkdeniz ben de 7+1′im bulantı var maalesef ne şanslısın🥲 yorulma öyle çok yok ama normal halime göre var tabii
sltn2686 SenayAkdeniz ben çok yormamaya çalışıyorum kendimi bende aşırı şişlik gaz var mide bulantım yok şişkinlik beni mafettiyor
Hatci SenayAkdeniz benim de o haftalarda kalp carpintim olmustu sonra gecti canim, yoegunluk oluyo tabi ki dinlen bol bol
SenayAkdeniz sltn2686 Ya o bende de varr, karnım o kadar geriliyor ki bişeyler batıyor canım acıyor, eğer gaz çıkarma sıkıntın varsa yan yatıp dizlerini kendine doğru çekip çıkarmaya çalış. Çıkmadıkça çekiyorsun 😞
SenayAkdeniz Silaeylul Umarım öyle olurda kendimize geliriz yaa ilk 3 ay bu durum yoğun oluyormuş herhalde 😂 sabredelim inşallah rahata ereriz
Mesen SenayAkdeniz evet canım malesef bı dönem devam ediyor sanki koşmuş gibi çok nefes darlığı oluyor ama sonra geçiyor.
Ysmnpmk SenayAkdeniz bende 16 haftaligim canım ama dediğin gibi gebeliğin başından beri eski enerjim hiç yok herşeyde nefes nefese kalıyorum çabuk yoruluyorum 😕kan akışınımızdan sanırım daha çok bide ilk 3 ay dikkat etmek gerektiğinden dolayı sanırım hep dinleniyodum simdide hamlamışım. dışarı çıktığımda ağzim açılıyor direk nefesim yetmiyor
sltn2686 Ysmnpmk bende ya normalde çok hareketli biriydim suan 10. Hafta böyle sanki yaşlanmışım da hemen yoruluyorum
sltn2686 SenayAkdeniz dupalac kullandım iyi geldi ama oda iyice gazı sıkıştırıyor geçene kadar kıvrandırıyor kdjxjd
Crnsln SenayAkdeniz ilk haftalarda öyle oluyor ama multivitamin kullanıyor musunuz. Eğer kullanmıyorsanız vücudunuz çok halsizleşiyor ben bir ara kolumu kıpırdatamaz hale gelmiştim multivitaminler ayağa kaldırdı
Ysmnpmk sltn2686 kesinlikle bende gezme tozma işinde çok iyiydim şimdi evden çıkasım yok. Bu yorgunluk ne zaman gecicek bilmiyorum
DilekBodurr SenayAkdeniz 17+1 hala yorgunum. Bir görünüp bir kayboluyo. Sıcakların da etkisi var. Bol su için. Vitaminlerinizi de ihmal etmeyin.
qusel SenayAkdeniz kızımda hiç öyle olmadı doğuma kadar aşırı hareketkiydim. Ama bu hamileliğim benimde aynısı. Evim dublex merdiveni inip çıkmak bile gözümde büyüyor ve işkence oluyordu. Kanım çok düşmüş onun etkisi olabilirmiş kan ilacı verdi drum yine halsizim ama ilki kadar değil ilk 17 hafta zulümdu şimdide yoruluyorum fakat bir tık daha az