Bsssse Ovülasyon takibi yaptım yumurtlama gerçekleşti 1 hafta geçti bugün ovülasyon testim böyle çıktı reglime 1 hafta var sizce gebelik belirtisimi Bu şekilde ovülasyon testi ile gebelik öğrenen varmı
_Mother_ Bsssse ovulasyon testinde bu koyuluk için kesin gebelik diyemeyiz çünkü normal zamanda da bu şekilde çıkıyor çizgi gebelik için yaa 2 çizgide aynı koyulukta olacak yada yumurtlama zamanı gibi pik
YesimAykut Bsssse çok koyu olmalı canım, benim gebelik testi silik çizgi iken çok koyuydu ovülasyon testim
YesimAykut Bsssse Mor olan ovülasyon testi, diğerleri gebelik testi, 1 gün sonra 183 geldi betam o şekilde öğrendim