Tomucuk12 Ben gitmeden önce şikayetlerim ya da sorularım varsa telefonda notlarıma yazıyorum. Özgür hocaya gidince tek tek soruyorum hepsini anlatıyor. Çok tatlış bir doktor. Beni rahatlatıyorda açıkçası öyle kasan kısıtlayan gerginlik yaratan bir doktor değil. Bende Tavsiye üzerine gittim memnun kalmazsam enerjim tutmazsa 1 kere giderim çok çok devam etmem başka doktor bulurum diye başladım açıkçası memnun kalınca da devam ettim. Bilgisine ve tecrübesine güveniyorum. İnşallah doğumumda çok kolay olur amin 🙏🏽