Piraye2612 benim de 2 gebeligim ilkinde hiç kana kanamam lekelenme olmamıştı 2.ci 10+4 günlük hala lekelenme oluyor doktor bişey olmaz dedi lekelenme normal açık parlak kırmızı lekelenme tehlikeli dedi ilk gebeligimden önce boş gebelik geçirdim 6 haftalıken kendiliğinden adet oldum ne bebek düştü ne de parça normal adet olmuştum teste göre var gibi testi tekrarlayin yine