Merhabalar :) süreçleriniz nasıl gidiyor?
7+2 yim bulantım var kusmam hiç olmadı. İştahım yok… yemek yiyesim yok ama yemeyince de çok bulantım oluyor. 2 gündür dehşet bir şekilde baldırımdan parmaklarıma kadar bacağım ağrıyor. Aynısını yaşayan oldu mu? Doktor ne dedi
Benim kontrolüm 4 temmuzda. Endişelenmeliyimiyim