FyA O andan hic korkma. Sancilar daha agrili. 10 santim acikliktan sonra bebegin kafasida asagi inince , ikinma hissi geliyor. Afedersiniz tuvaletinizin geldigi gibi. Ikinma hissi geldikce, sizde dogru ikinirsaniz 10 dk icinde felan bebek doguyor. Ben cok korktugum icin dogru düzgün ikinamadim ve biraz uzun sürdü. Çenenizi göğsünüze dayayıp aşağı doğru ıkıncaksınız, zaten Ebe sizi yönlendirir. Ben kafasinin ciktigini hissetmemistim, sadece bir yanma hissettim oda malesef yirtildigim icin. Kafasi ciktiktan 2 saniye felan sonra bebek dogdu. O an mucizevi bisey, film gibi , bir anda bebegi kucagima verdiler ve o an tüm agrilar kesildi. 5-10 dk sonra da plasenta dogdu ama o hic agrili degil. O an zaten Bebeginizle ilgileniyorsunuz. Yirtigim oldugu icin, dikis yaptilar ama orayi uyusturuyolar yani bisey hissetmiyosunuz. 😊