Gittim arkadaşlar doktora çok şükür bir sıkıntı yok, enfeksiyon oranı fazla çıkmış idrarda bundan dolayı olmuş olabilir dedi antibiyotik verdi progestan başladım tekrardan, teşekkür ederim hepinize kafada kurana kadar burda sizlerden fikir almak konuşmak rahatlatıyor teşekkürler