yesmad Betama 3 kez bakıldı 71-184-545 iki katından fazla artış dış gebelik deniyor bu ihtimal olabilir mi çok gerildim pazartesi doktora gidecem geç kalmış olur muyum?
yesmad emine-abc çevremde biri öyle söyleyince forumda da arattım buna benzer bir kaç yorum görünce iyice panikledim
emine-abc yesmad ben 2 kez dış gebelik geçirdim. Rahim dışında geliştiği için büyüyemiyor yeterince o yüzden beta az artıyor veya aynı kalıyor. Sizinki farklı bir durum bence
Anneyim0707 Bacım ben dış gebelik geçirdim hiç böyle artmadı değer 19 10gün sonra 38 1 hafta sonra 212 oldu dengesiz artış oldu sonra bi hafta sonra 400 oldu ama sonuç olarak dengesiz ilerledik korkma gayet iyisin 🙏