Merhaba kızlar, çevremde benim gibi bir süreçten geçen tanıdığım yok ancak forumda sizlerin tecrübelerini okuyarak bu konuda karar vermeye çalışıyorum. Benim ileri derece pcosum var ve amh 18lerde. Fakat buna rağmen kilo ya da insülin direnci problemim yok. Bir senedir çocuk istiyoruz bu süreçte inofolic, duphastan ve coraspirin kullandım. (kimyasal gebelik var). Geçen hafta da echomarda rahim filmi çektirdim her şey normal görünüyor tüpler açık. Bu arada hsg çektirmeyi düşünen varsa o merkez ağrısız ve çok profesyoneldi. Son olarak doktor geçen gün kesinlikle tüp bebek yapacağız dedi. O gün eşime de test yapıldı ileri derece varikosel teşhisi konuldu sperm testi kötü geldi ileri hareketlilik 0 hareketsiz %90dı. O yakın zamanda varikosel ameliyatı olacak, onun doktoru ben size bir sene daha verebilirim yaşınız genç dedi. Ben tüm takviyeleri vs. bıraktım. Tüp bebeği duyunca başta çok üzüldüm, 26 yaşımdayım. Siz olsanız bu durumda ne yapardınız? Tecrübeli arkadaşlarımdan fikir almak istedim, çok teşekkür ediyorum ❤️