GuzelMelegimm 34 de benim kızım 2370 gramdı daha gitmedim doktora 37 de gideceğim bende. Ne kadar oldu şuan bilmiyorum ❤️ ama her bebeğin gelişimi farklı oluyor burada hekres farklı değer söyler. Zayıfsa bile sağlığı yerinde ise önemseme stres olma derim. İlk kızım 2200 gram doğdu 35 de gelişim geriliği vardı ama şuan 6 yaşında yaşıtlarından uzun kilosu normal değer aralığında o yüzden kendinizi düşünerek strese sokmayın derim ❤️