Bende aynı haftada aynı ağrıyı çekmeye başladım. Özellikle sağ kasık bölgem çok ağrıyordu. O hafta da detaylı ultrasonum vardı. Rahim ağzı uzunluğum 5 mm e düşmüş, rahim ağzı yetmezliği teşhisi konularak acil serklaja alındım. O ağrılarımın sebebinin bu olabileceğini söyledi doktorum. Detaylı ultrasona girmediysen eğer bu ağrını mutlaka belirt. Ben bebek büyüdüğü için normal sanıyordum ama benim öyle olmadı. Korkutmak için asla söylemiyorum ama mutlaka doktora muane olun 🙏🏻