Kızlar merhaba 13. Haftaya girdim fakat sancılarım olduğu için progestan kullanıyordum sabah akşam. İkinci ayımda öğrendim gebeliğimi öğrenir öğrenmez doktorla başladık. Üç ayı bitirdik ama hala sancılarım oluyor deniz havuz cinsel ilişki vs yasağım var. Benim gibi olan var mı aranızda ya da var mıydı? Daha önce kimsede bu kadar uzun süre duymamıştım sancı vs. Neden bu kadar zor geçiyor?