mommys1 1931 uni baby 0-6 ay alın bence pamuk bende aldım kullanmadım sürekli kaka yapıyor onla uğraşması zor bence birde bu kadar kasmaya gerek yok inanın
Esra1965 1931 sulasil ilk defa duydum ben ipek markasının aldım ağzını ve mama yedikten sonra ıslatıp yüzünü silmek için kullanacağım. 1 ay sonra deneyeceğim inşallah
umrumdadegil 1931 valla hiç uğraşılmıyor biliyor musun sulasil değil ama pamuk almıştım uğraşamadım onunla. Onun yerine temiz içerikli ıslak mendil daha mantıklı
Mervepera 1931 sula sil güzel değil babyso al canım o daha yumusak 2 side var elimde sula sile e verdiğim para yazık sert baya değişmis sanırım
tgbmerve @“1931”#p32919901baska bir mevzuyu söylemek isterim pamuk konusunda bir arastirin derim, pamuğun küf barındırdığıni buyuzden temiz içerikli ıslak mendilleri daha iyi olduğunu yazıyor mühendisler
1931 Esra1965 bu dediğim pamuk küçük hap gibi ıslatınca büyüyor ve boyutu normal pamuktan 4 kat ıslak mendilden 2 kat daha büyükmüş. Dediğiniz gibi kullanmakta mantıklı aslında
Esra1965 1931 temmuz ortasına gelecek doğumum nasipse. Çok sıcaklarda ilk zamanlar yüzü ensesi boynu için kullanırım demiştim. İsilik falan olmasın ara ara serinletirim diye aldım. Çok fzla kullanım alanı olabilir . Ama arkadaşların dediği gibi belki de yerimden kalkıp ıslatmaya bile üşenebilirim 🤣
1931 umrumdadegil bende bi yandan üşenirim gibi geliyo ama bi yandan da ıslak mendillere güvenemiyorum
1931 Esra1965 yine de alıp bi denemek lazım sizin bebiş doğunca kullandım veya üşendim diye buraya tekrar yazın olmazsa 😂😂
1931 Mervepera şimdi baktım da bunun kutusu falan daha güzelmiş. bişey merak ediyorum dışarı çıkarken neye koyuyosunuz yani yanınızda nasıl taşıyorsunuz kutusu çok büyük çünkü birde neyde ıslatıyorsunuz acaba
RES Mervepera ben de ikisinden de aldım. İkisi de güzel dueuyo ama henüz kullanmadım bebişim henüz doğmadığı için. İkisinden de memnuniyet çook yüksek ama
Mervepera RES sula sil daha sert ıslatıp baktın mı🤭 bide gönderimi pek hosuma gitmedi babyso daha yumusak geldi bana birde metal kutuda gönderimi var
Mavi61 Tupperın ıslak mendil kutusuna pamuk koyup ıslatıp kullanıyordum bunda üşenecek ne var anlamadım açıkçası. Kızıma sadece pamuk kullandım hiç pişik olmadı
RES Mervepera evet baby so nun kutu ve kargolaması daha güzeldii. Ama sulasilden de çok memnun olan biliyorum yani o da kötü değil bence ama stok olarak gelmiyor pek. Baby so sürekli ulaşılabilir