Kızlar 10 gün önce hafif kahverengi lekelenmem vardı adetime 5 gün kala bende şüphelenip test yaptım pozitif çıktı ama 10 gün olacak lekelenmem kesilmiyor sürekli hafif leke akıntı şeklinde geliyor bayram dolayısıyla doktora da gidemiyorum acilde de ilgilenmiyolar ne yapmam gerekiyor lütfen bilgisi olan yardımcı olsun bana :(