eozlem 29+1′deyim. Çift rahim olduğum için riskli gebelik olarak geçiyor. 2 gün önce bebeğin suyunda kullandığım ilaç kaynaklı azalma vardı. İlaç kullanmayı bıraktım ama bugün de 20lik diş ağrısı çekiyorum. Daha önce gebeliğinde bu durumu yaşayan oldu mu?
Fatimecansu79 eozlem bende 9 aydır çekiyorum 3 5 güne doğum yapcam Bol bol süt ürünleri tüketin kalsiyum kullanin