Ben de bebeği çok uzun süre sol da hissettim şuan 30+ dayım . hem sağ hem solda hissetmeye başladım . Bazı arkadaşlarım benim haftamdayken suyun içinde kayıyor gibi hissediyordum diyor mesela , hiç öyle de hissetmedim henüz . Herkesin farklı yeterli sayıda hareketi varsa nerede olduğunun bir önemi yok bence stres yapmayın 🌸🥰