Lalemmm12 heyecan olmaz ise sıkıntı zaten 😄 bol bol dinlen maraton başlıyor çok güzel geçecek hep olumlu düşün spinal w iğnesi hiç acıtmıyor çok rahat geçiyor. İlk kalkma o kadar da abarttıkları gibi değil ben genel oldum (7,8 kez spinal denendi ama. Bulamadı yerini beceriksiz anestezi uzmanı 😄😄 bana pok attı. Kıbırdıyor muşum hadi ordan kıpırdasam nasıl iğneyi yer ettin Yani o yüzden genele döndü genelden uyandırdılar sedyeden. Tekerlikli sandalyeye ayağa kalkıp kendim oturdum Dirayetli olursan hiç bir şey olmaz kuzu korkma