Neslihankrhmt Kızlar kullanıp memnun kaldığınız marka model yazar mısınız 👶🏻🤍uygun fiyatlı olursa daha iyi
Hulo2105 Neslihankrhmt valla kime göre uygun fiyatlı mesela 🥲 biz e bebekten joie chrome aldık 10 bindi geçen ay içinde puset yok ama şu an zam gelmiş maalesef. Baby plus uygun olabilir belki
Semyil Neslihankrhmt canım bebek arabası fiyatlarıyla 2.el otomobil fiyatları yarışır duruma geldi 😂 ben pregonun calista 360 modelini aldım 13.000 tl pusetiyle beraber uygun fiyatlı ama hafif arabaların hepsi bu fiyatlardan başlıyor
Bilhayalacz Neslihankrhmt Joie tourist arabasını aldık, yorumlar da annelerin olumlu geri dönüşlerini görünce bu arabayı tercih ettik 💐
Cenayyy Semyil merhaba memnun musunuz acaba bebek arabanızdan bende almayı düşünüyorum çok alan kişi yok tereddütteyim biraz
Semyil Cenayyy daha bebiş doğmadı kullanmadığım için birşey diyemem ama görünüşü falan çok güzel benden sonra hamile kalan 1 arkadaşım ve görümcemde bende görüp aynı modeli aldı
Cenayyy Semyil döndürme kısmını denemişsinizdir nasıl rahat dönüyor mu basit mi yani kırılma ihtimali bozulma ihtimali falan var gibimi yoksa kaliteli i duruyor peki
Es1718 Mamma goldie travel sistem bebek arabası almayı düşünüyorum kullananlar gayet memnun hafif ve dönüşleri de kolay diyorlar
Semyil Cenayyy canım çok kaliteli hatta eşim biraz ağırlık verdi arabanın üstüne herhangi bir yerinde birşey olucak mı diye hiçbirşey olmadı katlama kısmı döndürme kısımları falan çok kullanışlı ve rahat